zondag 15 juni 2014

VADERDAG KAART.

Vandaag is het Vaderdag, en heb ik nu een kaart erop gezet, die ik gemaakt heb voor mijn vader. Wij hebben het gisteren eigenlijk het een beetje gevierd, maar toch zet ik de kaart vandaag er pas op, anders was de verrassing weg. Ik heb zonet ook geprobeerd om de kaart op mijn blog te zetten, maar zag alleen mijn verhaal. Dus doe ik een nieuwe poging, maar dan hopelijk nu wel mijn kaart in beeld, anders heb je er niets aan. Ik heb het volgende gebruikt. Het papier is van DISIGN BLOCK en PATRONEN KARTON. Heb het overhemdje en de stropdas zelf gevouwen en het ontwerp ook zelf bedacht. De zijkanten heb ik gesponsd, en het verder afgewerkt met knopen, zelfklevende decopareltjes, sierdraad, finelyner, en de letterstempels zelfs lichtjes ingekleurd. Mijn vader heeft de kaart dus inmiddels al ontvangen, en vond het een schitterende kaart!! Nou, daar was ik natuurlijk erg blij mee! De reacties vind ik altijd leuk om te horen, dat doet me weer goed. Ben alweer bezig met een volgende kaart, maar dit keer geen mannenkaart. Maar dat zien jullie binnenkort wel op mijn blog verschijnen.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Mop, je hebt een schitterend kaartje voor pap gemaakt, pap was er ook erg blij mee. Super dat je het zelf zo bedacht hebt, mooi ontwerp en leuk papier bij elkaar, succes met de volgende kaart....

    Liefs en dikke kus je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je weer supermooi gedaan, Sis!! Je bent lekker creatief bezig geweest, met een prachtig resultaat! Pap is daar vast erg blij mee!!
    Succes met je volgende creaties,
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen