woensdag 20 augustus 2014

BETERSCHAP KAART


Hier ben ik weer volgers en kijkers van mijn blog. Ik heb alweer een kaartje gemaakt, die ik graag aan jullie wil laten zien. Het weer buiten is ineens van een hete zomer naar een natte herfst overgeslagen, dus ben ik maar weer lekker gaan freubelen in mijn hoekje. De ene kaart is nog niet af, of ik had al weer iets in gedachten voor de volgende kaart. Dit keer is het een speciale kaart geworden voor iemand die ziek is. Ik hoop dan ook dat deze kaart haar een beetje heeft opgefleurd! Ik heb een passende tekst erbij gevonden, en is dit het resultaat van mijn kaart geworden.



 
Het volgende heb ik o.a. gebruikt:
 
-Linnen hobbykarton creme
-DP Disign Block
-Magnolia stempel
-Strikje met metallic lint 6 mm
-Glitterlijm op de stans
-Deko pareltjes groen van Cloverleaf 4 mm
 
 
Ik lees graag jullie reacties, en tot de volgende keer volgers en kijkers!!
En houd vooral de blog van NKU in de gaten, want er komt binnenkort iets moois voorbij, waar ik erg trots op ben!

 

                                      

3 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje mop, degene die het ontvangt zal dit vast heel erg lief vinden, we houden het blog van NKU wel in de gaten hoor......

    liefs mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Monique,
    wat een prachtig kaartje
    was je tegen gekomen bij je mama
    en rap eens komen kijken heb genoten hoor op je blog en ben jou ook gaan volgen
    fijne avond
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart,ik ben je maar meteen gaan volgen
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen