zondag 10 augustus 2014

UITNODIGINGS KAART


Hallo kijkers en volgers van mijn blog. Het is weer een tijdje geleden, maar hier ben ik weer met een nieuwe kaart die ik gemaakt heb. Dit keer een uitnodigingskaart voor een HIGH TEA...
Ik vond het 3D plaatje van Yvonne Creations zo schattig, en heb ik naar aanleiding van het plaatje deze kaart gemaakt! Het randje op de stans heb ik met naald en draad eigenhandig bewerkt.
Wel knap van mezelf, aangezien ik niet erg geduldig ben in het gepriegel.. Zal toch komen doordat ik het leuk begin te vinden, om kaartjes te maken. Gewoon een heerlijke ontspanning!! Geen tijdsdruk, maar gewoon je eigen tempo, en dat is fijn! Ik zou zeggen, bekijk het kaartje maar goed, dan wacht ik met nieuwsgierigheid op jullie reacties. Tot de volgende keer.


                             


Het volgende heb ik o.a. gebruikt voor deze kaart:

-Yvonne Creations 3D plaatje
-Zelfklevende parels
-HIGH TEA letters zelfgemaakt
-Kleurdraad Action
-Knoop
-Stempel met tekst: Today is the day for....
-Paars en Blauw inkt

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Sis!! Schitterend gemaakt, die borduurrand is een mooi detail!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Monique!
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt mop, mooi met die mal en het borduurwerkje....

    groetje mam.

    BeantwoordenVerwijderen