zondag 17 mei 2015

Dikke verjaardagszoenen


                                              
                                                

 

          Hallo Bloggers en kijkers. Hier een kaart die ik speciaal heb gemaakt voor mijn zwager.
          Hij is komende donderdag jarig, maar het wordt wel een dag met een lach en een traan. 
          Mijn zwager viert zijn verjaardag zonder zijn tweelingbroer voor het eerst.! Een dag wat
          heel zwaar gaat worden, door het gemis van mijn lieve man Erik. In ons hart en gedachten
          zal hij die dag bij ons zijn. Ben dan ook trots op mezelf, dat ik ondanks de pijn van het gemis,
          toch afleiding kan vinden in het maken van kaarten, en deze heb ik ook zelf ontworpen,
          en met liefde gemaakt voor mijn lieve zwager.
                                                                                       
 
Heb voor deze kaart het volgende gebruikt: -Donkerblauw carton papier,patronen papier,DB papier,Box-nummers 43,plaatje Edwin,Luxury Cardlayer Doodey,stempel "Dikke verjaardagszoenen",decoverf,bloemetjes en parels,geblokt blauw strikje.
 
 

 
Lees graag jullie reactie.
Bedankt dat jullie een kijkje namen.
Tot volgende keer!!
 
                        
 
 
 



 
 
 

 
 

 
 
                                                                 
                                                    

1 opmerking:

  1. Prachtig kaartje voor de jarige Jaap mop, samen maken we er ondanks het gemis van jouw Erik een gezellige dag van...

    heel veel liefs van je pap en mam.

    BeantwoordenVerwijderen