maandag 11 mei 2015

Theepotje "Voor de liefste Moeder"






                                                           
 
Hallo bloggers en volgers. Ik heb dit keer een theepotje gemaakt, en het ontwerp heb ik uit een blad.
Ook dit had ik al een paar weekjes geleden al gemaakt, maar omdat het nog geen Moederdag was, heb ik er nog even mee gewacht, om het op mijn blog te zetten. Anders is de verrassing eraf.
Zelf vond ik dit zo leuk om met Moederdag te geven, en heb ik een poging gewaagd.
Het resultaat zie je dus hier. Ik heb het afgemaakt, door er een theezakje erin te doen. Heb voor een aardbeismaakje gekozen. Het mooi ingepakt met een mooi groot hart als hanger. En het gisteren dan eindelijk het haar mogen geven. Ook heeft ze nog andere mooie cadeaus gekregen, en was het een mooie,fijne,gezellige Moederdag!!!!!
Het volgende heb ik o.a. gebuikt:
  
 -Karton papier-DB-papier
            -Leane Creatief Theepot plaatjes-Bloemetjes uit Slice
              -Cloverleaf zelfklevende pareltjes
 -Groene strikjes
                                                               
 
 
 
  Lees heel graag jullie reactie.
Bedank jullie, en tot volgende keer!!
                                          
 
 
                                                               
                                
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Lieve mop, je hebt het fantastisch mooi gemaakt en goed stilgehouden zodat ik niet merkte dat je dit voor mij geknuseld had, vind het prachtig....

    liefs mam.

    BeantwoordenVerwijderen